thank God you blew it.

ska lägga huvet på kudden snart och sova tror jag. drog en lunch på 300 pers idag. ganska skapligt. har stått och snoppat, fett konstigt att det heter så, 7 kilo rädisor. och en rädisa är typ lika stor som ett öga. trodde jag aldrig jag skulle bli klar. sen ska oliver va rolig och säga att det fanns lika mkt till att skära upp. fuck it fick han som svar. yes. har börjat bli massa klantig oxo. eller inte klantig. har skurit mig tre gånger idag. inte ok. hyvlade fingret lite på rivjärnet, inte skönt. snitta upp lillfingret lite oxo. äsch. drog en helt ok träning igår. började skapligt bra, sen i slutet gick det inge bra. så då åkte det braiga humöret fram. ja. blev oxo uttagen till matchen på söndag. kill motala som ligger på schemat då. eller först ska jag jobba hela dan. kommer va heeeeelt äckligt jävla död. ska ut på lördag oxo med jossan. tackar nån där uppe att jag är ledig på måndag! var oxo och fika hos min kära bror och hans flickvän igår. träffade deras oerhört feta men söta katt bullen. hehe. sjukt fet katt. nu ska jag inta sovläge och sen sova sönder. vi är fem pers imorrn i köket och alex i disken. kommer bli en skaplig tidig hemgång. skönt! sen ska jag tydligen bli bjuden på mat av min man! smell you later aligator!
home is whenever I´m with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0