say you´ll stay.

har ett huve som värker så jag gråter snart. tänkte bara titta in lite snabbt. har varit med min fina man hela helgen plus igår. gillas hur mkt som helst! helgen har innehållit handboll, kalas, lite mer handboll och såklart massa mys. sånt som man måste ha! idag vare tillbaka till praktiken, helt bäst som vanligt! slutade redan vid halv fyra så bummade hem och la mig i soffan och sov nästan en timme. asa skönt! sedan dess har huvet bara blivit värre. kul.. nae. men ska bädda ner mig och iaf försöka sova. kommer bli oerhört svårt efter en massa nätter med min plutt. men har två älskare i sängen som back up. men endå inte ens i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0