kärlek handlar om att prata sönder nätter.

idag är det exakt 4 månader kvar tills jag fyller år. 19. usch. känns som jag ska fylla 50. blä.. om min lilla plutt har inte ens fyllt 18 än. hehe. bubbis.
ligger i sängen och kämpar för att hålla mig vaken. däcka i soffan förut. men ska försöka hålla mig vaken och se niklas mat. amatörigt. kul att se han göra bort sig. hehe.
sista dan på praktiken imorrn. kommer bli oerhört tråkigt att inte va där varje dag. men vet ju att jag kommer jobba ganska mkt där uppe under hösten endå. ja. mamma har bakat chokladtårta till idioterna där uppe imorrn. snälla mamma.
längtar oxo massa tills imorrn när jag och älskling är på g hem. ensamma hemma hela kvällen. massa god mat och mys står på schemat. ska bara vara med min fina.
men nae nu börjar det. Later nån gång efter helgen eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0