I was just talking to nobody.

lagt mig i sängen. kollar på film. en av dom bästa filmerna som finns. mums. inatt vill jag inte sova själv, men det finns inget annat val. suger. hårt. verkligen. vad som inte suger lika hårt är att jag har lov i en hel jävla vecka nu. blev tyvärr inget jobb. så ändrade planer. jag ska sova länge om dagarna, gå ut och spendera tid med min hund som jag suger på just nu, sen ska jag försöka plugga lite. en rolig matteprövning ligger och väntar på mig i december. jiho. suger. hårt. igen. känns som det är massa saker som suger just nu. förutom filmen på tv. det som suger mest är nog att jag är själv och inte får va med min man ikväll. som jag saknar äckligt jävla mkt. och är glad att han fortfarande vill träffa mig trots mitt jävliga humör. vilket oxo kan suga ibland. jag har iaf kommit ihåg att ställa om klockan. lika bra att göra det när det fortfarande koms ihåg. ja. inatt ska jag sova med en ny älskare. råka sno med han igår innan jag åkte från skolan. hehe. bara råka gå in i hans garderob och sno med mig den. busigt. så kan det bli när jag lämnas själv. ja. men nae nu ska jag lägga mig och vänta på att filmen ska börja igen. jävla nyheter. suger. oerhört. sen ska jag försöka somna i min säng som alltid ska kännas för stor själv. sen ska jag drömma om att min finaste ligger och håller om mig hela natten. äckliga drömmar som kan va helt underbara ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0