I want all of you forever.

ligger i sängen nyduschad efter en härlig träning. fast vi var 5 målvakter.. fick oxo beröm från tränaren att det börjar se bättre och bättre ut. träningen bestod av skott och lite fler skott på det. ont i fingrar och knän. men vad gör det.
var i skolan idag och pratade med helena. och jag ska nu göra resten av min praktik på parken. om jag är lycklig! känns som nån lyft bort flera ton från mig. fast gick till asken och hämtade mina knivar och sa att jag inte skulle va kvar längre. sen gick jag därifrån en sista gång. underbart! så imorrn är det parken som gäller. få tillbaka lite glädje till matlagningen igen. men nae nu ska jag äta en clementin och sen sova. upp en haltimme tidigare än vanligt! fy skam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0