I´m fucking home!

haft en hel underbar dag på praktiken! äntligen känns den värd. känner mig hemma där uppe hos grabbarna. ja. blir att dra dit imorrn oxo. yeah. äntligen känns det oxo kul att laga mat igen. slippa känna sig värdelös och bortkommen.
ligger och kollar på tv och ska nog sova snart. trött så det bara sjunger om det. känner mig oxo arg och lite ledsen. imorrn har jag och saken varit tillsammans i 1 år och 8 månader. fifan va. ska kanske på kalas eller nått, annars skulle han komma hit efter han varit iväg. sen ska jag lägga mig i sängen och inte bry mig om nått annat än min man. ligga och bli omhållen och springa vilse i hans famn.
blä och usch och fy. nae. känner mig inte helt hundra så ska gräva ner mig och försöka somna och sova.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0