he must be an angel, cause I´m in heaven.

tudel! blev ändrade planer ikväll. japp. så ligger i min säng och ska snart sätta på en film. har inte gjort ett piss idag. kollat lite fotboll och sen varit ute och gått med min fina stina. japp. duktigt. yes. åkte förut idag hem ifrån min man som åkte iväg till sin mor. inge kul att sitta och åka hem själv. blä. ja. imorrn är det match som gäller. fett med kul. hoppas på vints oxo! yes. hoppas på skapligt med speltid oxo. ja. men nae ska ställa klockan och sen mysa ner mig i sängen och kolla film. kanske tar en ballerina eller två bara för att trösta mig själv som måste somna och vakna helt själv. borde bli förbjudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0