free falling.

ska dra in till skolan imorrn. ska se till att bli fri från den här jävla skiten. jag tänker inte sätta min fot där igen. jag orkar inte det. jag klarar inte av det längre. fan. jag lät det knäcka mig och nu har jag nått gränsen. jag tänker inte och ingen ska få tvinga mig dit igen. fast måste tillbaka då mina knivar är kvar.. fan. mår bara dåligt och blir ledsen när jag ska gå hemifrån. tänkte gå imorse. men efter ett sms till älskling övertala han mig att skita it. tack!
men aa. ligger i sängen och laddar inför imorrn. har oxo lite vindruvor bredvid mig oxo. fett med gott. ligger och tänker och funderar massa. men ja. träning imorrn. yeah. få massa ont, bli massa svettig och äcklig och det bästa av allt, bli glad på riktigt. har varit duktig idag oxo och varit ute med min hund. höll på att blåsa bort. men det är väl så det ska va. beställde min mössa igår, hämtade biljetterna och myste sen sönder med min man.
men aa. ska äta mina vindruvor, försöka att hålla mig vaken om jag kan för att få tala med min man. lycka till. ja. behöver prata med han känner jag. ja, oerhört mkt just nu. blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0