bitch?

aa. men tillbaka i skolan nu då. ingen mer praktik. bara massa plugg. blä. men funkar väl endå. och fy vilken jävla störd klass vi har. helt otroligt. nästan så man vill skjuta sig ibland. blä på att börja tidigt och sluta sent..
kom bara hem förut och vände. drog en promis och mötte Jossan på hästen. blev massa prat och planering till fredag. GOOD! nu ligger jag i sängen och fryser fötterna av mig snart. inte ok. ja. är trött som tusan oxo. yes. men imorrn får jag lite sovmorron iaf. blir hämtad av emma sen ska vi åka och kolla film i två timmar med klassen och sen åka hem. kul.. hoppas det är en bra film iaf. ja. sen ska jag och farmor till maxi. japp. kan ju bli spännande. hoppas man kommer hem med nått fint. ja. men nae ska skruva upp värmen och sen krypa ner i sängen och mysa med min älskare som håller mig sällskap inatt.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0