and I want you here with me, from tonight and till the end of time.

vinst så det bara sjöng om det idag! vann med 32-12. underbart. fick hoppa in 7 minuter in i andra halvlek och började med att rädda straff. värsta nice. behöll lugnet idag och spelade bra. släppte in 6 bollar på dom 23 minuterna jag fick spela. mer än ok! länge sen jag höll så tätt. yes. lite små ont överallt då skydden fick stanna hemma. hade hoppats på att skada mig så jag skulle bli tvungen att va borta från praktiken i tre veckor. men nae. så blev det ju inte. fan... men aa. usch. ska dra in till skolan imorrn för lite mössprovning och det jätteroliga skolfotot som alltid blir så jättebra. nae. men kan väl ställa upp när det är sista året. yes. så kan ju försöka se skaplig ut. eller nä. ska oxo in till stan imorrn och hämta ut biljetterna till eldkvarn. yeah! sen ska jag åka hem till min man och ligga och mysa ner mig i hans säng hela dan! men nae ska mysa ner mig i min säng alldeles själv nu och kanske kolla nån film. klockan är ställd oxo, på min lediga dag. fy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0