why wont you chill out?

sitter hemma alldeles själv, mammsen jobbar och papi vet jag inte vart han tagit vägen. skumt. yes. varit i skolan idag och kollat på film och sen åkt hem. känns som att mina torsdagar inte är speciellt värda. men aa. i skolan måste man va endå. ja. tyvärr. känner hur mkt jag har att se fram emot nu i en månad framåt. typ. soon bara en månad kvar till eldkvarn. 34 dagar för att vara lite mer exakt. yes.
och vann lite lätt sådär emot 97orna igår. yes. 24-11 eller nått tror jag det blev. släppte in 3 mål under mina 25 minuter i buren. borde spela mot yngre oftare och få upp självförtroendet lite. yes. var sjukt kul att se dom försöka spela med klister. gick inte sådär jättebra. nä. åkte sen hem med min man och somnade nog ganska snabbt. tror jag. kommer inte ihåg. nä. imorrn är det äntligen fredag. shit vad snabbt veckorna går. går ju inte dirket jätte mkt i skolan. men nae. ska mysa ner mig i soffan med greta som redan har parkerat bredvid mig, kanske ska sno lite värme från henne. kallt så det bara sjunger om det. ingen hemma som kan elda åt mig. men ska snart gå upp till mig där det är jätte varmt och skönt.
händer ju massa skoj och sånt i helgen så tar en liten semester. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0