upanishaderna.

sitter i skolan och har religion. fett med kul. nae. men måste man så måste man.
var och bläcka mig lite igår. min man tyckte det blev bra. jag med. asa nice. gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra. tog typ 20 min. yes. sen när jag kom hem fick jag order om att flytta om jag fortsatte såhär. aha men då flyttar jag då. usch vad ledsen jag blev på min far. blä. jävle äckel på ren svenska. behöver ju inte säga att jag ska flytta bara för att jag gör nått som jag vill göra. tur att jag har min fina man. hur massa mycket tur som helst. sov med min fina man i natt oxo, fick skjuts till skolan imorse. lyx! ska nog åka bil imorrn oxo eller bara till spårvagnen. ja. men nae. ska nog försöka göra nått. eller kanske. aa. får skjuts hem sen iaf. mer lyx!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0