själv. hungrig. ledsen. utsvulten. undernärd. godnatt.

haft en hur underbar helg som helst. yes. utan tvekan. men nått söndagsmys och somna bredvid min älskade man fick jag inte göra. vilket resulterade i tårar och lite mer tårar när jag skjutsa han till spårvagnen. fan vad jag hatar mitt känsliga humör ibland. blä.. tjuter som ett litet barn. men fan vad jag hatar att säga hejdå, åka hem själv och få somna själv. men imorrn. imorrn. imorrn är det oxo våran dag. 21 månader. tre månader kvar till 2 år. helt sjukt vad tiden bara flyger fram. nu är jag hungrig, ledsen, saknar min man, ja redan och ännu mer hungrig. hatar att jag aldrig lär mig att jag måste äta nått innan jag går upp till mig. men nae. nu ska jag glo runt på saker, mysa ner mig i sängen och sen sova. en dag med farmor väntar imorrn. yeah..
later imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0