now you thank me.

ligger i min säng nyduschad och nerbäddad med filt, täcke och min fina piece. varit i skolan idag och inte gjort speciellt mkt. precis som vanligt ungefär. drog sen på nån utställning som var aptråkig. så drog efter en timme.
har spenderat hela helgen med min man och har fått sova med han sen i fredags. men inatt får jag sova själv. faktiskt en ganska skrämmande tanke att få somna själv efter så många underbara och trygga nätter bredvid min man. ja. kommer sakna den där lilla extra värmen och knuffen in i väggen. underbart.
imorrn ska jag in till skolan och kolla film och sen åka hem. ja. värt. mm jätte. hoppas det är en bra film bara. jaa. sen ska jag träna underbar handboll på kvällen. känns som flera veckor sen. ja. hoppas på mkt skott och mkt ajaj. ja. hihi. men nä ska kolla runt lite och försöka hitta lite värme i min lilla stuga och sen försöka, verkligen försöka, vara vaken tills min man skriver. stort lycka till med det idag..
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0