king henrik.

ligger och kollar på nått matprogram på tv. nehe. finns det matprogram på tv? kors i taket. sover själv inatt. lite varannan dag känns det som. hehe. fick en smäll över nosen igår när vi sov. schyssta klubben. väldigt. men efter ett tack fick jag ett förlåt sen somna jag om. tror nog den andra parten sov under hela händelsen. yes. imorrn äre fredag. äntligen! ska in och jobba en snabbis, träffa moster tror jag sen hem och vänta på min man. ja. sen ska jag va snäll och fixa allt med mat och sånt imorrn. snälla jag. hemmagjord pizza står på menyn imorrn. mums till tusen! sen på lördag blir det kräftor, räkor, god skinka och massa annat gott. yes. kanske ska dra in och helsteka en kyckling i ugnen oxo. känns som att våran kommer bestå av att äta. äsch. äta måste man. men nä nu ska jag kolla när dom lagar massa konstig mat. gladiator står på schemat om 40 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0