ingen har sagt att det är lätt.

Dina tårar nerför kinden
när du lägger makeup
är som ett regn i september,
och bara fel saker blir sagt
Ja, det är svårt när inget händer
ännu svårare att bli äldre
Jag har försökt att lära mig
med inte ens jag kan allt
Gå med mig över fälten
följ mig ner till havet
Är det nåt jag vill visa dig
är det den här vägen
När tiden hinner upp oss
får vi annat att tänka på
och både du och jag vet vem som
är mest angelägen
-Eldkvarn

sitter i skolan och gör uppgift om viner. ja. har varit och ätit gröt. mums. slutar lite tidigare idag och ska då hem och sova en liten stund i soffan. har jag bestämt iaf. ja. och för nog andra gången på säsongen var jag vaken igår är min man slutade sin träning. ja. sömn har inte stått högst på schemat den senaste veckan. nä. men imorrn ska jag sova länge och sen plugga röven av mig. går bara i skolan en dag nästa vecka. hehe. ska va busig och jobba ist. hehe. men två prov väntar på tisdag. yeah... men nae ska försöka jobba lite och bli klar innan det är dags att gå hem. måste vänta på min man oxo om jag inte slutar allt för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0