I´m shore she meant well.

fortsätter min deppdag från sängen. eller hade iaf kul med emma förut!
depp vare ja. japp. skulle behöva komma upp till parken och få träffa grabbarna. ja.
jag har fått skäll, igen, av mamma om min hund.
min fina, älskade, bästa Stina. känns ibland som om jag förstört hela hennes liv. att hon skulle haft det bättre hos nån annan.
men hon är ju min. min finaste Stina. ingen annans.
men ska kolla tv nu ett tag. sms till min man som tränar. men ska sms endå. ja.
imorrn äre skola hela dan som gäller. nått med data och sen drycker. viner så det bara sjunger om det.
sen ska jag hem och bara va med min man nåra timmar. sen åker han ifrån mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0