gosunge.

sitter i soffan och degar. stina gör samma sak. inte sitter i soffan, utan degar. grå och trist dag. blä. inge kul alls. ska försöka orka plocka ur diskmaskinen snart, göra mat till mig och pappa och sen åka och hämta och skjutsa han. måste vara född snäll, yes. sen äre bara hem och ladda inför träning. yes. hoppas på mkt folk och inte så många målvakter. nästa vecka äre match mot 97 som gäller och match mot finspång på helgen. massa kul. yes. 
sen är det bara två dar kvar sen är det helg. och det innebär helt själv hemma utan päron utan bara jag och min fina man. helt underbart! massa mys med kräftor och massa annat gott. yes. usch vad jag längtar! nae nu ska jag försöka ta tag i lite saker. 
LATER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0