frisk smak av mint.

sitter i sängen och försöker bli tagg på att åka och träna om cirkus en timme. blä hatar att träna sent. jag som vill ligga och mysa ner mig i min sköna varma säng.. men det brukar ju bli bra endå. brukar bli lite pigg efter uppvärmningen. yes. min fina man följer sen med mig hem. som vanligt varje onsdag. mysigt med onsdagstraditionen. ja. och imorrn har jag en skön sovmorron att se fram emot. men får gå upp endå vi sju och säga hejdå när bajskorv åker till skolan. ja. men kan väl ställa upp på det.
filmen vi såg idag var apbra! helt värt att åka in och se. köpte lite choklad och festis till filmen oxo. bra frukost! absolut. men nae ska leta fram mina träningskläder och sen dra mig neråt och sen åka och svettas i 90 min!
BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0