de berömdas aveny.

ligger och lyssnar nya eldkvarn. längtar. så in i helvete. om man får säga så. älskade plura.
varit i skolan idag och gjort det jag skulle göra. i fas så det bara sjunger om det. ja. fett nice. fast hade inget att göra fram till halv ett då sara va sjuk. kul. NAE! jag har oxo fått en godis kastad rakt ner i klyftan. INTE OK! mända inte glad. nä. fett med trött då sömn inte va i fokus inatt. fett inte kul. hatar att inte kunna sova. ja. hoppas på mer sömn inatt. fast går bara iofs halvdag imorrn. yes. fast sömn känns inte som om det kommer gå så bra i natt heller, då ajaj är framme igen. imorrn äre oxo dags för match mot 97orna. ja. men nae ska skala mina satsumas och sen kolla simpson och kanske va vaken sen när min fina man skriver senare.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0