bara luften gör mig svag.

sitter i min sän, alldeles själv, och sjunger lite. lyssnar på massa gammal bra musik. idag har jag inte gjort nått. pluggat lite och sen legat och degat uppe i stugan med greta. ja.
försöker ladda match imorrn. försöker att inte tänka för mkt på annat. försöker att bara va. inte tänka. bara lyssna på musiken. funderar på om jag ska orka duscha idag eller om jag gör det imorrn. är inte så äckligt som det låter.
och idag är det bara 18 dagar kvar till eldkvarn. 18 dar. äntligen.
väntar på att min man ska sms. hoppas det inte blir allt för sent. har laddat upp om jag behöver fara ut på äventyr. ja. till världens ände om det vore så. japp. utan nån tvekan.
men nae ska fortsätta att inte tänka och lägga mig ner och fortsätta sjunga till musiken.
underbart ha egen stuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0