Aint no moutain high, aint no valley low, aint no river wide enough baby. just call my name I´ll be there in a hurry.

nerbäddad, alone. house på tv, men orkar inte kolla. ska nog kolla mer house så fort jag är klar här. alone vare ja. precis. ingen christoffer inatt. sucks. som vanligt typ. det enda är ju att jag slipper va snäll och gå upp tidigt och skjutsa han imorrn. ja. idag har jag varit duktig och varit ute med min hund. andra dan i rad! sen har jag dammsugit och plockat ur diskmaskinen. mamma har varit framme med sina berömda lappar igen. alltid lika kul.. imorrn ska jag va snäll och åka och hämta min far. yes. jag ska oxo va snäll och laga mat. sen imorrn kväll väntar träning. äntligen! ja.
men nae ska börja glo house nu. eller ska gå på kisset först. och tror att jag faktiskt kommer va vaken sen när mannen skriver. första gången sen säsongen drog igång tror jag! starkt jobbat. ae men ska släppa taget om älskaren och börja glo massa avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0