40-12

matchen igår var jättetråkig att spela. vi vann med 40-12. stackars målvakt. fick stå hela andra. gick bajs i början. kom inte igång förens 15 min. sen blev det nåra räddningar. ja. mitt lilla pinkifinger fick lite ajaj oxo. ja. inte ok. nä.
idag äre ingen skola som vanligt. men har sovit hos min man i natt så var snäll och gick upp och skjutsa han och åkte sen hem. nu myser jag och stina i soffan. hon ligger och snarkar iaf. ja. ska åka in till stan sen och möta mannen och fixa nått på banken. sen ska vi till lindhals tror jag. mums på hög nivå.
har en söt stina som nu inte bara snarkar. hon ligger och fiser oxo.. inte ok. men nae ska försöka ta en powernap och sen byta kläder och lite så och dra neråt stan! sen vid fem händer det saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0