to get to you I´l walk a thousands miles.

blev en sån där jätte värd dag i skolan idag igen. nae. men jag får ju typ sommarlov på måndag så jag klagar inte. har bara elevlyftet som jag kanske kommer behöva gå på. troligtvis bara en dag. dutti jag. sen ska vi bara göra saker den 7 och 9. fett med nice. ja. sitter nu själv uppe i stugan och ska snart hoppa in i duschen. sitter och lyssnar på massa musik och sjunger med. enda sättet att få tankar på annat håll. ja. men nae. ska ta hand om mig själv ett tag nu. har lite mums som ligger på kylning. tröstäta choklad ska jag göra idag. oxo. fy.

Kommentarer
Postat av: Hermanvilde

Really enjoy your website. Thank You.

2012-08-16 @ 18:06:14
URL: http://hermanvilde.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0