summer.

idag fick jag sommarlov. eller aa. är ledig imorrn och onsdag. har elevlyft tors,fre,mån och tis och jag kommer kanske bara behöva gå en dag. om jag inte är duktig och gör färdigt allt hemma. sen är jag ledig fram till den 7, då ska vi grilla och sånt vid himpa tror jag det va med klassen, sen ska vi på massa studiebesök den 9. sen åker jag och älskling den 12 om allt går som det ska, japp. håller tummar och tår att det där jävla askmolnet inte ska förstöra våran första resa tillsammans, bara han och jag. åker om bara 19 dagar! längtar inte ett dugg. längtar oxo till helgen. en hel helg med min fina man. på fredag ska vi gå och kolla på saker. iihhhh. mig har längtat! it feels really close now! massa mysigt. men nae ska väl umgås lite med magnus som ligger och ser söt ut bredvid mig och sen gå upp till mig. later senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0