sleepie girl.

ligger äntligen i sängen efter ett antal jobbade timmar. har varit ganska pain att jobba idag. inte alls så kul som det brukar. tänker inte direkt gå in på detaljer. lite privat vill jag va. ja. ligger nu och gäspar och är hur trött som helst. är hungrig oxo. ja. fett sugen på mat! har apont i knäna. älskar att jag känner mig som hundra. aa. men nae. aa igår då. matchen gick helt ok. vi förlorade men jag räddade en straff. fett coolt. och fett pinsamt för en kille att missa straff mot en tjej. hehe. oxo varit och kört idag. gick väl bra. tycker iaf jag. bokade oxo på dom två sista stora sakerna. japp. nu är jag snart i mål. hur skönt som helst. egen bil har jag snart oxo. japp. men nae ska försöka sova nu, ska upp skapligt tidigt imorrn. ska in och jobba en snabbis och sen jobba röven av mig med en eng uppgift. men ska gosa ner mig med min älskare jag snodde med mig imorse, hoppas på en smärtfri natt och drömma om min underbart söta man. LATER!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Natti natti ^^

2011-05-25 @ 23:48:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0