she wasn´t really dead.

hemma och nerbäddad i sängen. massa skönt. sprungit fram och tillbaka hela dan känns det som. kört. pluggat. skolan. va med på emmas körlektion. stan. köra igen. och sen hem. fått med mig lite saker hem. som vanligt. inte bra att gå på stan. usch. måste spara på pengarna. iaf tills på fredag. mamma har avslöjat oss. hatar att inte kunna ljuga... men aa. körningen idag gick asa bra! fick köra helt själv nu på andra lektionen. eller han satt ju bredvid men han sa inget. fett med nice! han sa att det inte  fanns nått att klaga på, bara att jag körde lite sakta på landsvägen. men aa. framåt kom vi ju ändå! och som nästan alltid blir jag glad av att köra med niklas. oxo idag! men kommer bli skönt när det är klart. japp. ingen mer körning på en vecka nu. ledig från skolan oxo. fett underbart. japp. imorrn ska jag sova LÄÄÄÄÄNGE och sen gå ut med min söta lilla hund. fick besök förut av en förvirrad ceasar som inte ville gå hem. usch. stackars hund, påminde exakt om selma... blä. men nae ska kolla family guy nu, sen house och sen blire twilight. kanske en till film efter det om jag orkar. ska försöka sova massa inatt. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0