Save me from myself tonight.

Sitter i skolan och väntar på redovisning. Blev ingen körning idag men gick dit och fixade fas b. Helt själv den här gången. Sen drog jag och emma på äventyr igen. Nice fifan. Ja. Idag är ingen bra dag. Idag är det den där dagen jag tänkt och oroat mig för i en månad. Jag hatar mig själv. Just idag gör jag det. Skulle kunna släppa allt just nu och sätta mig och gråta mitt i klassrummet. Faktiskt. Och jag som hatar att visa känslor för folk. Träffade Jossan en liten stund igår. Skönt när nån verkar fatta att det är nått viktigt man måste prata om. Älskade bästa Jossan <3 Sitter på min stol i klassrummet och räknar ner timmar, försöker få pulsen att lugna ner sig, försöker få bort den där känslan. Jag vet ju. Men ändå. Det är svårt att hindra tankarna från att spela spel med mig. Nae ska väl försöka göra nått vettigt. Ser verkligen fram emot att va själv uppe hos mig ikväll utan att kunna höra av mig om jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0