regn slår mot mitt fönster jag är i skydd av mörkret.

eldkvarn igår. helt sjukt. höll på att börja tjuta flera gånger. min älskade man var oxo med. hur underbart som helst!!!! en av mina lyckligaste stunder. blir alltid så härligt glad när man ser plura. fick stå och sjunga kärlekens tunga och fulla för kärlekens skull med min man. det var väl dom enda låtarna han kunde. MASSA TACK FÖR ATT DU FÖLJDE MED SNUTTIS!!! nu äre bara att vänta tills dom kommer tillbaka i sommar igen. ja. vi var oxo på munken på före och efter konserten. pratade med peppe. usch vad jag saknat den männsikan. helt sjuk är han! jag var tydligen forfarande hans lilla praktikant. duktig tjeja var jag oxo. kvällen blev lite förstörd av en mamma som inte gjorde det hon sa och en pappa som hade druckit LITE för mkt. en taxiresa jag helst vill glömma för alltid. yes. idag ska jag vara duktig och iaf försöka bli färdig med mina två uppgifter. plugga teori om jag hinner. ska sen åka och möta saken för fotbollsträning. yes. ska kanske sova där annars äre bara att ta sig hemåt. japp. skola imorrn oxo. jätte rolig eng. nae. men ska dra igång nu. tittar nog in imorrn under lektionen. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0