no game.

blev ingen match igår. drog hem ist. ja. skönt att komma hem skapligt. very. drog en dusch med min man, åt och sen gick vi upp till mig och kollade på film. jag somnade efter en liten stund men blev väckt när filmen typ var slut. inte ok. för han sa faktiskt att jag fick sova... men sovit gott inatt har jag gjort iaf. saknat min sköna säng. varit på körskolan idag och klarat av fas a! underbart. inte långt kvar. yeah. ska ut och brumma med mamma sen. hon ska låta mig börja enda hemifrån!!! bara ligga på med äckelteorin så är det här snart fixat. fett med nice. emma och har varit på äventyr idag. ska tillbaka på fredag. ja. men nae ska kolla mitt program nu och sen gå ut med min hund. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0