many things.

ligger i min underbart sköna och saknade säng. funderar på massa saker som snurrar i skallen. är på massa olika humör. en redig härlig blandning. arg, ledsen, orolig, trött och aa. positiva klubben. verkligen... plus i kanten är att efter imorrn kommer jag inte få träffa min man förens fredag nästa vecka. sen får jag inte träffa han på över en vecka. funderar på att gå och dö ett tag. är arg på min mamma oxo. arg på en annan sak. arg på att vi ska sitta och lyssna och glo i 6 timmar imorrn. yeah.. älskar bauer. men inte många dar kvar nu. väntar på att min man ska träna färdigt så jag får tala lite med han. ja. ska väl under tiden tröst äta lite choklad bara för att jag får det ikväll. bestämmer jag. smell you nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0