maaaaaaaaaat.

ligger och kollar på landgång och känner suget efter att få ställa mig i köket. jag vill laga mat! får vänta till nästa helg. då ska jag få träffa grabbarna på parken igen. underbart. imorrn åker min mor och far och blir borta i ungefär 2 veckor, så mat kommer jag få laga. fast det smög ner nåra paket nudlar förut i vagnen... min bror och anna var här förut. trevligt. ja. anna har blivit smittad av ramus med hans jättefina uttryck. härligt. nja. ska få träffa han nästa vecka igen. ja. nationella i eng imorrn. yeah... skriva uppsats. skitkul. nae. äckel kärring. ja. imorrn kommer min man till mig. eller han kommer hit före mig. har körlektion imorrn. ser faktiskt fram emot det. ja. ska in och köra i stan imorrn igen tror jag. ohhhh. unfer lunchtid oxo... smart tjej. nä. sen när jag kommer hem hoppas jag det finns mat färdigt. pfft. inte en chans. min sötprutt får inte stå vid min spis när inte jag är hemma. vill helst att huset ska stå kvar när jag kommer hem. ja. skulle sitta fint med ett fett lov nu. ja. bara 25 dar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0