kiss me.

ledig idag. sovmorron och skjuts till skolan imorrn. underbart. yes. imorrn går jag bara tre timmar och min man ska med mig hem. mys. ja. ska till körskolan och försöka klara av den där skiten innan vi drar oss till skolan på en lektion. jätte värt. nae. ligger nu i sängen och kollar på house. ska väl sova om ett tag. saknar min man jätte mkt och är i behov att av han ligger och trycker in mig i väggen och snor all plats. ja. imorrn. äckliga jävla imorrn. blä. bara imorrn och torsdag sen åker mamma och pappa. ska bli skönt att få klara sig själv lite. hoppas och håller tummar och tår att min man får sova hos mig massa. kommer va helt låst hemma i två veckor. har varit duktig idag och gjort klart min eng. så nu är den borta. har en pof uppgift jag måste fixa men det fattar jag inte på. annars ligger jag i fas. underbart. bara 27 dar sen får jag sommarlov. japp. eller schemat slutar då iaf. sen är det bara fem veckor kvar på söndag tills jag och saken åker. VILL ÅKA NU! men nae ska fortsätta va lite ledsen att jag inte kan träffa min man idag... later imorrn kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0