I can´t speak, there´s no sound.

ligger i sängen och lyssnar på musik med två och en halv män på i bakgrunden på tv. helt ok. det enda som saknas är min lilla aprikosstjärt. väntar på att han ska träna klart så jag kan få tala lite med han. vill bli på lite bättre humör så då äre han som får ställa upp lite tycker jag! hehe. har suttit i soffan där nere och myst i min rosa lilla sak, mysigt. imorrn ska jag klippa mig, eller bara luggen. blir nog sista gången sen får den växa ut lite igen innan det blir nått annat. japp. men nae ska kolla igenom lite saker, tala med min man när han har tid för lilla mig och sen försöka SOVA inatt. blä. later!
ibland vill jag ringa till dig, få höra din röst. få höra dig säga att allt kommer bli bra. att även om det gör hur ont som helst så klarar jag det endå. ibland är att höra din röst det enda jag vill. 
     
Never gonna give you up. Never gonna let you down. Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry. Never gonna say goodbye. Never gonna tell a lie and hurt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0