get your hand of her ass.

sitter i soffan och fryser och försöker hålla mig vaken. trött som tusan. suttit och varit nära och somnat hela tiden i skolan. inte likt mig! men imorrn är jag ledig och får sova lite längre än idag. japp. gör oco ett nytt försök och ska spela match imorrn. yes. nervös.. var och kollade på när min man spelade handboll igår, JAG VILL MED! har sett i tidningarna oxo att det kommer ett nytt askmoln. jättekul när det bara är tre veckor kvar tills vi åker... yeah. jag älskar livet. inatt vill jag sova med min man. men det går ju såklart inte. tjoho... får väl vänta tills imorrn. ja. men nae. ska försöka hålla mig vaken. fast funderar på att ta en liten nap till. just det jag köpte en onepiece från gina igår, en rosa. inte en äkta men endå. jag är sååååå lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0