full av överraskningar.

är tillbaka hemma. i min säng. själv. sa tidigare idag hejdå till min man och får förhoppningsvis träffa han på torsdag igen. buhu. blir alltid lika ledsen. fäller alltid massa äckliga tårar när vi säger hejdå. blä.. har snott två tröjor iaf som jag ska mysa med tills jag får mysa med min man igen. ja. snäll är han oxo. har fått en kamera utav han!!! helt stört bra är han. vi ska oxo på fredag hämta sakerna. ja. hihi. massa mys. ska va med han hela helgen igen oxo. mig very happy. sen så är det bara 13 dar kvar tills vi åker. hur underbart som helst! usch vad jag inte tycker om att ligga själv i sängen. vill ju ha min plutt brevid mig som somnar på en sekund mitt under ett samtal. men idag har jag förutom att vara "jätteglad" haft körlektion. japp. har kört på motorväg och har varit uppe i 110. fett läskigt! blä. ska kör imorrn igen. först på morronen, halv åtta och sen kvart över fyra. ska oxo va duktig imorrn och försöka fixa lite mer på teorin. japp. men nae. ska kolla lite tv, fixa lite saker, vänta på att min man hör av sig och sen försöka somna. utan massa blä. tjoho... LATER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0