drowning.

sitter på min plats i soffan. nice! kollar på simpson. har en hund som ligger och fiser på govlvet. INTE OK! luktar blä! hon försöker låtsas som ingenting... tog ledigt idag. försökte mig på en sovmorron. men efter många timmar med vakna, kolla klockan, försöka somna om igen orkade jag inte längre utan gick upp. åt god hallonkräm till frukost. mums. åkte sen in och jobbade en snabbis, var duktikg och handlade lite så jag har nått att äta. yes. imorrn ska jag in och köra innan skolan. massa kul. inte långt kvar nu! fett med nice. yes. imorrn kommer min man hit. ja. han ska sova här oxo tror jag. hoppas det iaf. oerhört tråkigt och läskigt att sova själv här nere. vaknat minst tio gånger inatt oxo. skitkul. nae. men ska plugga lite nu, duktig jag, och sen inta liggläge i soffan. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0