det känns jätteskönt.

helt själv hemma nu efter en helg med min man. ja. vi hade 15 månader igår. vi drog en skön sovmorron först, en in till stan och kolla bio. fett med bra film! ska utan tvekan ses fler gånger. ja. åkte sen hem och lagade mat. underbart gott. sen hade vi det massa mys. bara han och jag. massa mumsiga jordgubbar oxo. ja. idag fick jag inte sova lika länge.. snäll kille. idag har vi oxo lagat helt sjukt god mat. eller han har fått skala potatisen. i fredags när jag kom hem hade han gjort pannkakor som stod på bordet. blev riktigt impad. snäll kan han va ibland. men ikväll är jag helt själv. ska få sova helt själv i huset oxo. i en jättestor säng. alldeles själv. usch. ja. fick en liten tår i ögat när jag såg lappen han hade skrivit och satt på kylskåpet innan han åkte. snuttis. nu ska jag kolla på tv till sent ikväll, tycka synd om mig själv som är själv och äta morötter och kanske lite annanas. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0