ajaj huve.

hade en asa nice kväll med mina vänner igår. massa skoj och mys. massa god pizza och gott smultronvin och massa annat. som tur var blev det lagom för alla. inga olyckor. tog massa bilder men sladden ligger uppe hos mig så dom tar jag nån annan dag. ja. idag har jag jobbat. ja. var riktigt segt i början. men sen blev det fart på mig. ja. stått och köttat i disken med killarna i typ 6 timmar. ska jobba nästa match oxo. money. hehe. men nae. nu ska jag ta det lugnt och utnyttja soffan nåra timmar till. sen SOVA!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: Jag tyckte faktiskt inte det var så farligt alls! Folk sa till mig att det skulle göra sjukt ont, det var ju bra för då förberedde jag mig på det värsta :)

2011-05-15 @ 21:27:11
URL: http://fridaellen.blogg.se/
Postat av: lisamatilda

jap, det stämmer :)

2011-05-15 @ 22:04:26
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0