with tears in my eyes.

blev en massa timmar plugg av teori förut. duktigt! ja. hänger med skapligt iaf. bara körningen kvar. ja. vilket ska fixas nu i veckan. mer säger jag inte. det vill jag hålla för mig själv. japp. men aa. tisdag snart. nice fifan. inte nervös än faktiskt. men det hinner jag nog bli. japp. med all säkerhet. skola imorrn med härlig eng och massa plugg inför nationella. kuuul. men nae va. får träffa han typ nåra timmar imorrn. nåra är väl högst tre. gör jag nått fel som gör att vi inte får? känner hur det trycker. kommer bli en tråkig kväll. ensam kväll, natt. det börjar redan nu. hatar att jag ska va så jävla känslig när det gäller sånt här. men aa. orkar inte prata mer om det nu. orkar inte bli påmind om att jag inte kommer kunna somna bredvid han imorrn. på våran dag. att jag knappt kommer träffa han imorrn. bara två veckor till sen är det praktik. kommer troligvis på munken. underbart! har två personer som håller på och ringer antingen as sent eller as tidigt. och ni vill vad? känns obehagligt. liksom sluta jag vill inte! men ska kolla tv nu. försöka få tankarna på annat håll. later imorrn. antigen i skolan eller hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0