tudel!

är nu själv efter nåra dar tsm med min älskade man. trevligt prick det där. oerhört. löv him alot. japp. men aa. idag händer faktiskt inte så mkt. ganska skönt. behöver ladda upp mig till ännu en vecka i praktien. men först väntar ännu en rolig måndag i skolan med eng hel dan! kill me!!! men aa. idag ska jag försöka vara duktig och läsa lite teori. japp. har pratat med mammsen om bilen idag. det kommer nog fixa sig det där. fett nice. ja. men ska ta tag i livet lite nu. ska gå ner och visa mig lite sen och äta lite. mat måste man ha även fast det känns som jag har ätit för hela livet under veckan på praktiken. japp. men letar mig in här ikväll igen tror jag. japp. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0