trötter.

sitter i soffan och gäspar. är trött och känner hur sängen skriker efter mig där uppe i stugan. men nae. måste sitta uppe tills älskling kommer. aa. han ska faktiskt sova hos mig inatt. och imorrn! hur underbart är inte det? ville skriva ett hatinlägg till han för att han har låtit mig plågas hela helgen med att vi inte fick sova hos varandra idag. sen när klockan bara rann iväg och vi knappt skulle få en timme hemma hos han kläckte han ur sig att han vetat sen i fredags att han fick sova hos mig. JÄVLA IDIOT!!! här har jag plågas med tårar och dåligt humör hela helgen. men nae jag kan inte va arg på han. nae. bara för han är så söt och snäll och allmänt bäst. så ska va snäll och göra mackor åt han sen och sen har jag gjort en semla åt han. hihi. men nae. ska kolla tv med mamma nu som nyss sa att jag var hennes bästa dotter. snällt när jag är hennes enda... men later imorrn! ska sitta och längta tills jag får somna med världens bästa idiot bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0