träning. träning. träning.

sitter i soffa och glor på klockan hela tiden. vill träna nu!!!! är fett sugen. ja. får med mig saken hem sen oxo. mysigt. ska dra en feting sovmorron imorrn oxo. nice. ja. har gjort massa plättar till efter träningen. fett gott. längtar som ett as till helgen. kommer bli asa nice! va med älskling, lag fest och sen jossan på söndag! sånt makes me happy. vad som gör mig ännu mer happy är att det är bara två timmar kvar tills jag kan åka till min kära träning. hoppas på mkt folk och mkt skott och massa sånt. fett peppad på att få massa ajaj. längtar oxo efter mina super goda plättar som ligger och suktar mig i köket. inte ok! hade en underbar nap förut på en timme i soffan med en greta precis bredvid mig. mysigt till tusen! men nae ska nog gå ut i köket och sno en plätt och sen fördriva tiden. TRÄÄÄÄÄÄNING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0