tidsfördriv.

sitter in the school och väntar på att den oerhört jobbiga lektionen ska sluta. japp. slutar om 50 min tror jag det blir. ja. fick aldrig nått besök av min bror igår. latmask. ja. fick återigen en utskällning av min mor om min hund. och usch va dåligt jag mår över det nu. fan för mig. borde bli skjuten. jatack. ska jobba en liten stund sen dra omkring och tråka på stan. very fun. nä. men aa. nu blev det tomt. är aptrött och vill bara hem och gräva ner mig under täcket. har legat och hållt om min älskare inatt då jag kände extremt behov av att ha nån bredvid mig. hoppas du fattar att nån är du. ja. har överträffat mig själv oxo och har sms i sömnen. grymt gjort av mig. ja. men nae orkar inte mera nu va. ska hem till saken och sova där inatt. ja. later imorrn va. ja. bye. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0