svenneska.

sitter i skola, har svenneska. gör absolut inget. eller förbereder till nationella nästa vecka. japp. men vet redan hur jag ska göra. nice. matchen igår var oerhört spännande. oja. så spännande att jag somna och missade hela andra halvlek. japp. gjorde mig inget. nä. sov jätteskönt tills en söt liten varelse sa att vi skulle gå upp till mig. men jag somnade om lite igen tror jag. så han fick väcka mig igen. lite gulligt sådär va. kändes som jag gick i sömnen upp till mig. men nae det gjorde jag nog inte. sen blev jag lite pigg och kunde inte somna direkt. haha jo men tjena. somnade skapligt snabbat iaf. men nu får jag inte träffa han på en vecka. EN VECKA!!!! jag kommer avlida. kommer bli deprimerad och det där som kallas sömn kommer gå åt helvete. sov dåligt inatt oxo bara för att jag visste att det var sista natten på typ en vecka. ska flörta till mig att han kanske kan sova hos mig på söndag, eller jag hos han. sånt som märkas. ja. ska dra hem snart. japp. måste bara ner i matsalen och hälla i mig lite mat. fett hungrig. japp. ska sen hem och sova nåra timmar i soffan och hoppas på att pappa kommer hem som han ska idag så han kan skjutsa mig till träningen. japp. nu har jag rast och ska sitta och ruttna ett tag till. JIPPIE! laaaaaaaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0