stressigt.

stressig dag idag. ja. massa att göra. skola till kvart över två. tror jag? halv fyra äre 3 st prövningar i matte som gäller. nä jag är inte bra på matte! halv fem äre sista teori lektionen som väntar. ja. sen äre att ruscha till hageby och möta upp min far och åka hem och äta och sova. ja. en lite powernap i soffan idag ligger oxo på schemat. ja. träningen igår va slapp, uppvärmning och match nästan hela träningen. kom hem 15 min tidigare. såg sista avsnittet av pacific och sen somna. tror jag. vaknade nån timma senare eller nått av att simpson börja. men jag somnade nog om igen. tror jag. lagfest den 19 och jag känner att jag ligger i riskzon. men aa. det ska nog bli en lugn kväll endå. hoppas jag iaf. längtar massa tills imorrn. ja. slutar kvart över två sen ska nog saken följa med mig hem. hoppas! jag ska baka en cheesecake som vi ska ha på lördag. nice. mycket. men nae. ska döda lite tid nu. kanske ta en snabb lur på 5 min innan vi börjar igen. later ikväll va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0