sad.

sitter i soffan och försöker plugga lite till provet imorrn. och det går? helt inte bra. orkar inte. är äckligt trött. fattar inte varför? skulle va skönt att fortsätta ligga i soffan och sova men nae träning som gäller sen. kan behövas så jag kan bli på bättre humör ett tag. japp. är ledsen. tänker massa på saken. saknar han massor även fast vi sågs i morse. känsliga jag...blä. magnus är sjuk oxo. kattjävel. nått med urinsten eller nått tror jag mamma skrev. kanske inte ska träna nu. pappsen orkar kanske inte skjutsa mig. gör mig inte så mkt men skulle va skönt att få träna endå. men men. snart kan jag köra mig själv till träningarna. japp. ska ner till munken imorrn och kolla tider för praktiken sen hem och boka körlektion. dags att ta tag i demonerna så jag får mitt körkort nångång. kommer va fett nervös och bara göra massa fel. synd att va positiv. japp. men nae ska fortsätta att försöka plugga, försöka att inte somna i soffan igen. japp. kommer nog tillbaka ikväll när jag ligger i min sköna säng. tränad eller inte sånt som märks då. japp. smell you.
snygg magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0