Redo att visa.

Sitter i klassrummet och väntar på att få redovisa. Ja. Sen får jag åka hem. Ja. Skönt äntligen. Längtat hela dan. Är i stort behov av nån inatt. Men nä.... Skjut mig. Tack. Hem och ta en powernap tror jag så träningen orkas med sen ikväll. Den är ett måste! Absolut. Ja. Va as duktig på svenskan förut och skrev hela tre sidor på nån berättelse. Bästa jag. Men aa. Älskar att ha dötid i skolan. Oja. Älskar skolan oxo. Ja. Eller nä. Ska hem och pussa på om stina. Har ingen annan att pussa på... That makes me sad. Ja. Very, very. Längtar tills fredag. Ja. Längtar tills jag kan flytta hemifrån. Ja. Jag är oerhört uttråkad och på absolut inte bra humör. Kul när saken inte svarar heller. Oh vad glad jag är! Men nae ska, ae jag vet inte. Later ikväll kanske va. Om jag är på humör och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0