pyssel.

skola. älskling. åka spårvagn. hemma. sängen. typ vad som hänt idag. mer än helt ok. japp. kände mig lite smått osocial när jag sov typ 90 procent av tiden jag var hos christoffer. men han tyckte jag var söt och låg och garva åt två och en halv män så vi jämna nog ut det. japp. ligger nu i min säng, själv tyvärr, och knapprar nötter som en idiot. näst intill omöjligt att sluta. gott som tusan! imorrn äre halvdag som gäller. hem och va med min hund nåra timmar sen åka in mot stan igen och möta upp min kära man. ska troligtvis hem till han och sova där. myyyyys. japp. men aa. var duktig förut och beställde hem lite saker förut. dom ska komma i veckan tror jag så då har jag nått att pyssla med. nice fifan. riktigt finurligt av mig tycker jag. hoppas bara det uppskattas sen när det blir klart. bäst för dig! men nae ska dra mig nu. kolla lite tv och sådär. prata med min man och sen SOVA! later imorrn lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0