pepp va?!

har rast om tio. nice. springa ner och köpa nått så man överlever enda fram till lunch. japp. retard kommer hit snart. nice. tror vi båda är oerhört pepp inför ikväll och är oerhört rastlösa. tiden typ segar sig fram. inte ok. nepp. ska bli skönt att få va på lite bra humör en dag iaf. japp. men aa. nån väckte mig med sms igår oxo. eller tror jag sov iaf. sovit bra i två timmar iaf tror jag. bra jobbat! japp. men aa. vill ha kväll nu. vill sluta och bara ruscha hem. men nae. ska jobba en snabbis först sen dra till retard och vänta på att hon ska sluta. sen drar vi och sen hem till mig. mat är ett måste först innan vi startar kvällens alla planer. klart det ska bli kallt oxo när vi kommer vilja gå ut i natt. men aa. kallare har vi varit med om. japp. känner att resten av helgen kommer bli tråkig. lång. jobbig. inte varit själv på hur många helger som helst. inte på nätterna iaf. blev sådär känslig igår oxo. blä mig. ja. men ska dra mig nu och försöka smita lite tidigare innan rasten va. ja. later senare. vem vet kanske inatt va. ja. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0